Elisan Saunalahti -liittymät samalle tai eri laskulle

Jokaisella asiakasnumerollamme on oma laskunsa. Jos saat Elisan Saunalahti-liittymistäsi erilliset laskut joka kuukausi, sinulla on useita asiakasnumeroita, jotka kannattaa yhdistää.

Yhdistämällä kaikki palvelusi yhden asiakasnumeron taakse, saat jatkossa ainoastaan yhden laskun usean eri laskun sijaan.

Näin saat liittymät samalle laskulle

  1. Kirjaudu OmaElisaan ja siirry etusivulta sen jälkeen OmaSaunalahteen.Tässä vaihteessa saat listan kaikista sopimuksistasi / asiakasnumeroistasi. Klikkaa sisään sen sopimuksen linkistä, jonka asiakasnumeroa haluat jatkossa käyttää.Tarkista vielä asiakasnumerosi sopimuksen klikkaamisen jälkeen näkyvältä sivulta ja palaa takaisin OmaElisaan.
  2. Siirry tämän jälkeen takaisin OmaSaunalahteen sen sopimuksen linkistä, jonka liittymän / liittymät haluat siirtää käyttöön jäävän asiakasnumeron taakse (kohdan 1 asiakasnumero) ja valitse Yleiset > Sopijan vaihto > Tilaa sopijan vaihto.
  3. Valitse taulukosta liittymät ja palvelut, jotka haluat siirtää. Kirjoita kohdassa 1 tarkistettu asiakasnumero sekä henkilötunnuksesi niille varattuihin kenttiin ja klikkaa "Hae tiedot". Vahvistussivulla tarkista, että tiedot ovat oikein ja vahvista siirto "Vahvista tilaus" -painikkeella.
  4. Asiakasnumeroiden yhdistäminen/erottelu  tulee vielä hyväksyä käyttöön jäävän asiakasnumeron OmaSaunalahdessa. Palaa uudelleen OmaElisaan ja siirry OmaSaunalahteen valitsemalla käyttöön jäävä asiakasnumero ja valitse Yleiset > Sopijan vaihto. Sopijan vaihto -sivulla klikkaa linkkiä "Selaa avoimia tilauksiasi (Tilauksia 1 kappaletta)" ja avautuvalta sivulta valitse "Hyväksyn muutokset".
  5. Tämän jälkeen saat yhdistämiesi asiakasnumeroiden laskut jatkossa kätevästi yhdellä laskulla.

Hyvä tietää

  • Lisäpalvelut siirtyvät muutoksessa liittymän mukana.
  • Kun olet tilaamassa uutta liittymää tai palvelua, tee tilaus aina kirjautumalla OmaSaunalahden kautta, niin kaikki palvelusi pysyvät saman OmaSaunalahti-tunnuksen takana ja saat vain yhden laskun.

Asiakasnumeroiden yhdistämisestä/erottelusta asiakaspalvelun kautta tehtynä veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.

Poikkeustilanteet

Kaikkien liittymien kohdalla asiakasnumeroiden yhdistämistä ei ole mahdollista tehdä OmaSaunalahden kautta.
  • Esimerkiksi Satakieli- tai luottokauppa-tuotteita ei voi siirtää toiselle asiakasnumerolle.
  • Eri henkilöiden nimissä olevia palveluita ei voi yhdistää samalle laskulle.

Näin saat liittymät eri laskuille

Joskus samalla laskulla olevista palveluista on tarpeen saada erilliset laskut.

Voit siirtää liittymän omalle laskulleen OmaSaunalahdessa siten, että teet sopijan vaihdon itsellesi. Ohjeet sopijan vaihdon tekemiseen löydät Liittymän siirto toiselle sopijalle -sivulta.

‹ Takaisin

Oliko tästä ohjeesta sinulle apua?

Todella paljon

Ei yhtään

Miten voimme parantaa tätä ohjetta?

Huomioithan, että emme käsittele tätä kautta tulevia liittymämuutos- tai yhteydenottopyyntöjä.
Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme >

Kiitos vastauksestasi!

Oletko jo tutustunut Palstaan? Tervetuloa keskustelufoorumillemme kysymään neuvoja, antamaan palautetta ja tapaamaan elisalaisia asiantuntijoita.