Liittymät samalle tai eri laskulle

Jokaisella asiakasnumerollamme on yksilöllinen OmaSaunalahti-tunnuksensa ja oma laskunsa. Jos saat Saunalahdelta useita laskuja kuukausittain, on sinulla myös useita asiakasnumeroita. Yhdistämällä kaikki palvelusi yhden asiakasnumeron taakse, saat jatkossa ainoastaan yhden laskun usean eri laskun sijaan.

Näin saat liittymät samalle laskulle

  1. Kirjaudu OmaSaunalahteen sen asiakasnumeron tunnuksella, jota haluat jatkossa käyttää
  2. Tarkista asiakasnumerosi kirjautumisen jälkeen näkyvältä etusivulta
  3. Kirjaudu ulos
  4. Kirjaudu tämän jälkeen OmaSaunalahteen sen asiakasnumeron tunnuksella, jonka liittymän / liittymät haluat siirtää käyttöön jäävän asiakasnumeron taakse (kohdan 2 asiakasnumero)

    Vinkki: Jos tiedossasi ei ole OmaSaunalahti-tunnusta ja salasanaa toiselle asiakasnumerollesi, voit tarkistaa tunnuksen ja vaihtaa salasanan verkkopankkitunnuksiesi avulla tai voit tilata tunnukset postitse.
     
  5. Mene kirjautumisen jälkeen OmaSaunalahdessa valikkoon Yleiset > Sopijan vaihto > Tilaa sopijan vaihto
  6. Valitse taulukosta liittymät ja palvelut, jotka haluat siirtää
  7. Kirjoita kohdassa 2 tarkistettu asiakasnumero sekä henkilötunnuksesi niille varattuihin kenttiin ja klikkaa "Hae tiedot"
  8. Siirryt tämän jälkeen vahvistussivulle, tarkista että tiedot ovat oikein ja vahvista siirto "Vahvista tilaus" -painikkeella
  9. Tämän jälkeen saat yhdistämiesi asiakasnumeroiden laskut jatkossa kätevästi yhdellä laskulla ja lisäksi näet yhdistettyjen asiakasnumeroiden kaikki liittymät ja palvelut saman tunnuksen kautta myös OmaSaunalahdessa

Hyvä tietää

  • Lisäpalvelut siirtyvät muutoksessa liittymän mukana.
  • Kun olet tilaamassa uutta liittymää tai palvelua, tee tilaus aina kirjautumalla OmaSaunalahden kautta, niin kaikki palvelusi pysyvät saman OmaSaunalahti-tunnuksen takana ja saat vain yhden laskun.

Asiakasnumeroiden yhdistämisestä/erottelusta asiakaspalvelun kautta tehtynä veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.

Poikkeustilanteet

Kaikkien liittymien kohdalla asiakasnumeroiden yhdistämistä ei ole mahdollista tehdä OmaSaunalahden kautta.
  • Esimerkiksi Satakieli- tai luottokauppa-tuotteita ei voi siirtää toiselle asiakasnumerolle.
  • Eri henkilöiden nimissä olevia palveluita ei voi yhdistää samalle laskulle.

Näin saat liittymät eri laskuille

Joskus samalla laskulla olevista palveluista on tarpeen saada erilliset laskut.

Voit siirtää liittymän omalle laskulleen OmaSaunalahdessa siten, että teet sopijan vaihdon itsellesi. Ohjeet sopijan vaihdon tekemiseen löydät Liittymän siirto toiselle sopijalle -sivulta.

‹ Takaisin

Oliko tästä ohjeesta sinulle apua?

Ei yhtään

Todella paljon

Miten voimme parantaa tätä ohjetta?

Huomioithan, että emme käsittele tätä kautta tulevia liittymämuutos- tai yhteydenottopyyntöjä.
Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme >

Kiitos vastauksestasi!

Oletko jo tutustunut Palstaan? Tervetuloa keskustelufoorumillemme kysymään neuvoja, antamaan palautetta ja tapaamaan elisalaisia asiantuntijoita.